Jul 23, 2007

4 tahun kehilangannya...

230703..tarikh perginya org yg pernah aku sayangi..Hj Othman Hj Abd Rahim..Pergi ketika berkumandangnya azan zohor diselangi ngan hujan lebat yg tak pernah aku rasa sebelum ini...Aku cukup lemah pada ketika itu...terkulai di hujung talian ketika mendengar berita dirimu dijemput Ilahi ketika itu..Mak n kakak cukup kuat masa tu dan aku dipapah untuk ke hospital...Aku tak dapat terima berita ketiadaanmu disisi keluarga kami...kami buntu..kehilangan ketua yg amat kami sanjungi n sayangi...aku iringi mu sampai ku saksikan dirimu dimasukkan ke lahad..sayu..sedih..tanpa bicara...hilang segala gurauanmu dengan cucu-cucumu...hilangmu tiada pengganti...kini mak tabah hidup ngan dugaan yg menimpa dirinya...



231106..munculnya orang yg benar2 sayang pada diriku...yg mampu membuatkan aku gembira hinggakan ku lupa segala penderitaan yg aku alami ketika aku kehilangan ayahku..sikapnya tegas seperti ayahku...genap 8bln usia perkenalan kami memahami isi hati masing2...semoga ikatan kita berkekalan dan terus kukuh...InsyaAllah

No comments: